انتخابات

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: بر اساس آخرین آمار تعداد افراد مسموم شده با الکل به ۵۹ نفر رسید که متاسفانه ۸ نفر نیز جان باختند.

شمار مسموم شده‌های الکل بندرعباس به ۵۹ نفر رسید

به گزارش قدس آنلاین، دکتر فاطمه نوروزیان شامگاه امروز در تشریح آخرین وضعیت مسمومیت الکلی در بندرعباس اظهار داشت: متاسفانه طی روزهای اخیر میزان مراجعات بر اثر مسمومیت الکلی در بندرعباس رو به افزایش است و تعداد مسمومان افزایش یافته است. 

وی افزود: طبق آخرین آمار ارائه شده از سوی بیمارستان‌های استان تاکنون ۵۹ بیمار با علائم مسمومیت الکلی به بیمارستان‌ها مراجعه و خدمات درمانی دریافت کرده‌اند. 

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: میزان مسمومیت این افراد بالا بوده به نحوی که شاهد افزایش مرگ و میر ناشی از مصرف مشروبات الکلی دست ساز هستیم. 

وی تصریح کرد: تاکنون متاسفانه ۸ بیمار بر اثر مسمومیت الکلی جان خود را از دست دادند ۶ فوتی بیمارستان شهید محمدی و ۲ فوتی بیمارستان خلیج فارس بوده است و ۵۱ مصدوم دیگر نیز خدمات درمانی دریافت می‌کنند. 

نوروزیان گفت: ۳۰ بیمار در حال دیالیز شدن هستند، ۱۷ بیمار وضعیت جسمی وخیمی دارند اینتوبه شده‌اند، ۴ بیمار نیز دچار تاری دید شده‌اند. 

وی تاکید کرد: کلیه مصدومین به تعداد ۴۸ نفر به بیمارستان شهید محمدی و ۸ نفر به بیمارستان خلیج فارس و ۱ نفر بیمارستان خاتم الانبیا و ۱ نفر بیمارستان صاحب الزمان و یک نفر هم بیمارستان پیامبر اعظم قشم (ص) مراجعه کردند. 

نوروزیان درخاتمه ضمن هشدار و تاکید بر عدم مصرف هر گونه مواد الکلی گفت: در صورت مصرف هرگونه مواد الکلی با مشاهده علائمی مانند سرگیجه، تهوع، سردرد ، اختلال بینایی، سریعا به اورژانس مراجعه کنند.

به گزارش تسنیم، ظهر امروز نیز نیروی انتظامی شهرستان بندرعباس از دستگیری ۸ عامل تولید و توزیع مشروبات الکلی که تاکنون منجر به جان باختن ۸ نفر شده است خبرداد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.